Головна

Професійний ремонт у Хмельницькому

РЕМОНТ НОУТБУКІВ
РЕМОНТ МОНІТОРІВ
РЕМОНТ ТЕЛЕВІЗОРІВ

Чесний ремонт з гарантією на три місяці
протягом трьох робочих днів.
 Перевірте!!!

Консультація по ремонту

 (098) 417-60-65

Правила прийому на техніки ремонт

Прийом техніки на ремонт здійснюється згідно акта-прийому передачі в якому Ви зазначаєте поломку та погоджуєтеся з наступним:

1.     Даний документ є єдиним, що підтверджує право на отримання техніки, зданої по даному акту.

2.     Довіряю проведення дефектовки техніки без моєї присутності. При виявленні внутрішніх поломок в процесі ремонтних робіт, згідний що вони виникли до прийому техніки сервісним центром.

3.     Діагностика в сервісному центрі є платною послугою. Діагностика полягає у проведенні робіт з виявлення причини поломки обладнання, а також оцінки його технічного стану за допомогою спеціальних методів і засобів.

4.     Техніка приймається в ремонт у чистому, зібраному та укомплектованому вигляді.

5.     Оплата за ремонт здійснюється з урахуванням вартості запчастин.

6.     Ремонт здійснюється тільки виявлених при прийманні дефектів та перевіряється на заявлені дефекти. Якщо дефекти не вказані — перевіряється тільки на включення та старт. Сервісний центр не несе відповідальності за прояв у техніці дефектів, не зазначених у договорі-замовлення, повної або часткової втрати працездатності пристрою або окремих його вузлів і блоків у процесі ремонту, що з’явилися не з вини сервісного центру, в разі грубих порушень користувачем умов експлуатації апаратури, наявності слідів корозії, потрапляння вологи або механічних ушкоджень, а також за будь-який прямий або непрямий збиток, понесений клієнтом або третіми особами у разі непрацездатності обладнання.

7.     Не приймаються претензії щодо додатково виявлених дефектів після відновлення працездатності пристроїв, що не вмикалися при здачі в ремонт, тому що не могли бути перевірені до моменту ремонту (плата керування, екран тощо).

8.     Не приймаються претензії щодо послуг з ремонту для техніки яка була прийната в сервісний центр з дефектом «не вмикається»

9.     Гарантія надається тільки на виконану роботу і тільки на усунення вказаної несправності. Якщо при подальшому зверненні в ремонт вийшли з ладу блоки/елементи з іншої категорії або заявлений інший дефект — його ремонт сплачується додатково.

10.   У разі втрати замовником документа, що надає йому право на отримання замовлення,  останнє видається  за  письмовою  заявою замовника  та  поданням  документа,  який  посвідчує  його  особу.

11.   Форс-мажором є надзвичайна і непереборна подія, що звільняє від відповідальності за виконання даного договору. До таких подій відносяться: стихійні лиха, збройні конфлікти, транспортні проблеми, дії влади, пожежі, потопи, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження, та все що суперечить чинному законодавству України).

12.   Замовник зобов’язаний забрати відремонтовану чи не відремонтовану техніку впродовж 14-ти календарних днів з моменту повідомлення про готовність чи відмову від ремонту. Якщо неможливо було повідомити замовника про готовність техніки у разі зазначення замовником невірного контактного телефону, що вказується у договорі-замовленні, та перевіряється замовником під час підписання такого договору-замовлення, то строк рахується після 14-го дня з моменту здачі техніки в ремонт. Після визначеного терміну нараховується плата за зберігання техніки в розмірі 20 (двадцяти) гривень на добу, але сума за зберігання не може перевищувати ринкову вартість техніки.

13.   Якщо впродовж 25 (двадцять п’ять) робочих днів сервісу (без врахування неділь, неробочих та святкових днів), але не більше 60 календарних днів із дня прийому техніки на ремонт, техніка не була забраною, то така техніка вважається незатребуваною, а відповідальність виконавця перед замовником за її збереження припиняється. Замовник має право розпорядитися такою технікою на власний розсуд.

Види робіт на які не поширюється гарантія

1.     Заміна запобіжників, усунення коротких замикань на будь-яких платах.

2.     Заміна компонентів, наданих Замовником.

3.     Будь-які види ремонту, при проведенні яких виявлено порушення умов експлуатації техніки (вирвані та потемнілі мікросхеми, вигорілі доріжки, елементи, сліди перегріву і втручання некомпетентних осіб, тощо), будь-які чистки, апаратна профілактика.

4.     Будь-які роботи з ремонту техніки з виявленими механічними пошкодженнями (які мають ознаки падіння, ударів, тріщини, відколи корпусу, тощо) та залитої техніки.

Причини відмови у гарантійному ремонті

1.     При пошкодженні гарантійних пломб, наклейок, стікерів, при виявленні слідів їх переклеювання або ремаркування.

2.     За наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні пристрою або його компонентів (видимі зміни кольору компонентів, здутості, відколи, вм’ятини) які можуть бути розцінені як сліди удару, а також за наявності ушкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.

3.     При порушеннях правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильних напруги живлення, ігнорування правил електростатичної безпеки тощо).

4.     За наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами.

5.     При потраплянні всередину пристрою сторонніх предметів, рідин, вологи, комах.

Інформація щодо збереження даних та інформації

Користувач повністю несе відповідальність за резервне копіювання даних зі свого пристрою при здачі в сервісний центр, включаючи як призначену для користувача інформацію, так і встановлене програмне забезпечення. В результаті ремонту вміст зовнішніх і внутрішніх носіїв інформації (жорсткі диски, карти пам’яті, флеш накопичувачі портативних пристроїв) може бути втрачено повністю або частково, а також пошкоджено, в цьому випадку сервісний центр не несе відповідальність за часткову або повну втрату даних, програм або будь-який інший інформації, збереженої на будь-якому пристрої зберігання інформації

 

Телефон для довідок (098)417-60-65